Dostawa artykułów biurowych na rok 2025/2026; Znak sprawy: ZP.271.4.2025
-
Załącznik 3.1, 3.2, 3.3, 3.4_Arkusze wyceny
Typ pliku: DEFAULT.ICON, Rozmiar: 69 KBWytworzył:Patrycja Cieślak(2025-05-09)Udostępnił:Krzysztof Górniak(2025-05-09 13:43:52)Ostatnio zmodyfikował: -
Załącznik nr 1_Formularz cenowy
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 34 KBWytworzył:Patrycja Cieślak(2025-05-09)Udostępnił:Krzysztof Górniak(2025-05-09 13:43:54)Ostatnio zmodyfikował: -
Załącznik nr 2_Projekt umowy
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 35 KBWytworzył:Patrycja Cieślak(2025-05-09)Udostępnił:Krzysztof Górniak(2025-05-09 13:43:57)Ostatnio zmodyfikował: -
Załącznik nr 3_Arkusz wyceny - Razem
Typ pliku: DEFAULT.ICON, Rozmiar: 30 KBWytworzył:Patrycja Cieślak(2025-05-09)Udostępnił:Krzysztof Górniak(2025-05-09 13:43:57)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 274 KBWytworzył:Patrycja Cieślak(2025-05-09)Udostępnił:Krzysztof Górniak(2025-05-09 13:43:57)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana treści zapytania ofertowego
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 66 KBWytworzył:Patrycja Cieślak(2025-05-15)Udostępnił:Krzysztof Górniak(2025-05-15 09:44:16)Ostatnio zmodyfikował: -
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 30 KBWytworzył:Patrycja Cieślak(2025-05-28)Udostępnił:Krzysztof Górniak(2025-05-28 15:37:09)Ostatnio zmodyfikował: