Petycja nr 2/2018 - Możliwość wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym używaniem środków komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych

  1. Numer petycji: 2/2018
  2. Data złożenia: 15.11.2018
  3. Przedmiot petycji: "Możliwość wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym używaniem środków komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych"
  4. Imię i nazwisko/podmiot/wnoszący petycję/: Osoba Prawna Szulc-Efekt sp. z o.o. Prezes Zarządu: Adam Szulc ul. Poligonowa 1, 04-051 Warszawa
  5. Podmiot rozpatrujący: Urząd Gminy Grzmiąca
  6. Przewidywany termin rozpatrzenia: 15.01.2019 r.
  7. Termin rozpatrzenia:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Odpowiedź na petycję
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 667 KB
Wytworzył:
Udostępnił:
Krzysztof Górniak
(2022-10-28 15:35:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Treść petycji.docx
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 14 KB
Wytworzył:
Udostępnił:
Krzysztof Górniak
(2022-10-28 15:34:42)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
(2019-01-09)
Udostępnił:
Krzysztof Górniak
(2022-10-28 15:43:50)
Ostatnio zmodyfikował: